Kassen kom inte


Igår fick jag meddelande att min kassen från Hellofresh hade blivit avbokad för felsortering på terminalen.

Det verkar vara det företaget som sköter leveranserna som har strulat till det för den kassen är nog borta.
Fick senare ett mejl att de håller på att kolla vad som är skett och att de skall lösa en leverans idag istället och att de som levererar den skall höra av sig men jag har inte hört något ännu.

Man har ju planerat att äta denna mat idag och så kommer den inte. Måste ju veta om jag måste köpa en annan mat fär jag har ingen anning om den kommer alls.

Har mejlat dem nyss så jag får se om jag får ett svar från dem.

Får se vad som sker
Kramizz

UPPDATERING:
Kassen är borta, de som kör ut den hittar den inte. Så nu får man planera vad man skall äta till mat denna vecka.
Jag får en kompensation, jag har ju rabatt och den rabatten flyttar över till nästa vecka och sedan på nästa kasse som är till fullpris kommer jag få 200 kr billigare.
Nu blir det att planera vad man skall äta denna veckan.